تاریخ یوونتوس آرشیو خبر ها
پیام ویژه باشگاه برای ورزشگاه آلیانتس

پیام ویژه باشگاه برای ورزشگاه آلیانتس

 

بلاخره ما نیز خانه خود را داریم، تیم باشکوه خود را داریم، هوادارانی خارق‌العاده داریم و همیشه باهم خواهیم بود. امروز و فردا، آماده برای خروشیدن، تا آخر....

 

جملات هیجان‌انگیز بالا، تنها بخشی از شور و شعف بیان شده توسط آندره‌آ آنیلی در روز افتتاح ورزشگاه آلیانتس بود. هشت سال پیش در چنین روزی، رئیس باشگاه یوونتوس در حالی که روبان قرمز افتتاح آلیانتس را با قیچی می‌برید، از داشتن خانه‌ای اختصاصی برای یوونتوسی‌ها اظهار خوشحالی کرد.

 

هشت سال است که هوادارن با شور و شوق فراوان در خانه یوونتوس در کنار یکدیگر جمع می‌شوند، تشویق می‌کنند، خوشحال می‌شوند، ناراحت می‌شوند، لحظه‌های دشوار را سپری می‌کنند، اما در نهایت و در انتهای هر فصل، جشن قهرمانی می‌گیرند. هشت اسکودتو، چهار جام ایتالیا و هشت سوپر جام ایتالیا دستاورد هشت سال حضور در آلیانتس است. 
برای چشیدن لذت تماشای فوتبال و حتی فراتر از فوتبال، آلیانتس فضایی امن و مدرن در اختیار خانواده‌ها قرار می‌دهد. فضایی برای سرگرمی، برای داشتن هیجان، برای دیدن عجایب فوتبال.
آلیانتس اول از همه احساسات را تحریک می‌کند، چرا که همیشه تجربه‌ای نو در برانگیختن احساسات ارائه می‌کند؛ مورد آخر بازی یووه و ناپولی، فقط هشت روز پیش.

 

تولدت مبارک آلیانتس!

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: